ارسال پاسخ
تعداد بازدید 124
نویسنده پیام
siavash آفلاین


ارسال‌ها : 14
عضویت: 1 /4 /1391
محل زندگی: TEHRAN
شناسه یاهو: SIA_1892


چه کسی پوسترهای «علی لهراسبی» را برد؟!
پس از اتفاقات و حاشیه‌های رنگارنگی که از دو ماه پیش حول و حوش آلبوم جدید علی لهراسبی «تصمیم» بوجود آمد، این‌البوم صبح دیروز در تیرا‍ژی گسترده در تهران و شهرستان منتشر شد. نکته جالب توجه در روز انتشار این آلبوم این بود که پوستر‌های تبلیغاتی این آلبوم یک روز قبل از انتشار آن در مناطق مختلف تهران به دلایل نامعلوم جمع آوری شد. از دیگر نکات جالب این آلبوم نیز این است که در شناسنامه «تصمیم» در مقابل نام آهنگساز برخی ملودی‌ها، خط چین گذاشته شده تا شایعاتی که درباره حضور «شادمهر» در این آلبوم به عنوان آهنگساز بوجود آمده، بیشتر و بیشتر به واقعیت نزدیک شود.

آلبوم لهراسبی با ۱۲ قطعه و با حضور هنرمندانی چون محمد ناهیدی، شهاب اکبری، محسن یگانه، بابک مافی مهران خالصی، محمد کاظمی و.... تهیه و تولید شده و موسسه «نهاله رودکی» نیز صاحب امتیاز آلبوم است.
نکته جالی این آلبوم این است که در برابر نام آهنگساز قطعات «چشمامو می‌بندم»، «تصمیم» و «رویا» خط تیره گذاشته شده و هیچ نامی درج نشده است. گفته می‌شود این قطعات را شادمهر عقیلی ساخته و همین شایعه باعث شده بود انتشار این آلبوم در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

تهیه کننده آلبوم درباره همه این حرف و حدیث‌ها گفت: «خیلی سعی کردیم که آلبوم در‌‌ همان تاریخ اعلام شده در بازار موسیقی کشور منتشر شود که خوشبختانه بالاخره موفق شدیم در‌‌ همان تاریخ اعلام شده آلبوم را به بازار تزریق کنیم. درباره این حرف و حدیث‌ها هم از خود آقای لهراسبی صحبت کنید!».

چه کسی پوستر‌ها را برد؟

برخی رسانه‌ها صبح دیروز گزارش داد یک روز قبل از انتشار آلبوم «تصمیم» با صدای علی لهراسبی، همه پوستر‌های تبلیغاتی این آلبوم از سطح شهر تهران جمع آوری شدند. پیگیری‌های خبرنگار ما درباره علل و دلایل این اتفاق به نتیجه‌ای نرسید ولی به نظر می‌رسد همکاری لهراسبی با شادمهر عقیلی در این آلبوم باعث بوجود آمدن برخی حساسیت‌ها درباره «تصمیم» شده است و بروز این اتفاقات بی‌ربط به این همکاری جنجالی نیست.

تهیه کننده آلبوم در این باره نیز به «موسیقی ما» گفت: «خبرهایی در مورد جمع آوری پوستر‌ها در منطقه «فرجام» تهران به گوش ما هم رسیده که هنوز با توجه به عدم قطعیت آن نمی‌توانم در این مورد اظهار نظر کنم. اجازه بدهید بعدا در این باره صحبت کنیم.».

پنجشنبه 01 تیر 1391 - 16:43
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :